▌產後修身 ▌紫玥堂 ✿*。♡ 上門紥肚療程*。⁎♡


眨吓眼,我仔仔一毫子已經五個幾月大啦!我都將全副心機放晒落去照顧BB,自己嘅身體都放埋左一邊,我諗好多媽媽都明!我其實都貪靚既,見到自己肚皮仲係好鬆,所以係時候處理下喇,於是決定做依家最Hit 既古法紥肚療程!


紥肚之前我腰圍係35吋,十次紥肚之後我腰腹位上上下下減左10吋啦!紫玥堂既紥肚總監Kago話,原來懷胎十月係會撐大左我既腹直肌同盤骨,紥肚最偉大嘅功效就係可以拉返埋腹直肌,將內臟復位,去返原本位置就可以修番身喇!



紫玥堂既紥肚療程包括左中醫會診,第一次落舖頭會有脊醫中醫師幫我矯正下我一向有問題既脊椎,避免紥肚既時候愈紥愈歪,整完之後肩頸腰都鬆左好多。

紥肚既時候,美療師會先用精油通下腹部淋巴,令到紥肚效果可以事半功倍,然後用束腹帶束緊盆骨,由上移下去到盤骨位置,美療師知道我脊骨邊度有問題,會用束腹帶就住我身體既情況去調較鬆緊同打結既位置。

紥肚過程只需紥2個鐘,而且一啲都唔緊,唔會抖唔到氣同侷束~煲兩集劇時間就搞掂!

依家紫玥堂紥肚仲有上門服務,十次都係$8,800咋!免收上門附加費,可以嘆住冷氣,又可以係屋企湊B。各位有興趣的準媽媽,可以 📞Whatsapp 5548 6301 或者點擊連結 https://wa.me/85255486301?text=查詢紫玥古法紥肚$8800上門服務優惠! 早鳥優惠仲有好多野送添!



產品及有關資料由客戶提供

歡迎聯絡試用/食或出席活動事
聯絡: strawberry3bbb@gmail.com


免責聲明: 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

留言