▌美髮 ▌溫和染髮 同時護髮 ✿ Return® 天然染髮護髮膏

近年生咗好多白頭髮,用開坊間嘅化學染髮劑,大約兩星期就要補染一次,但氣味刺鼻又傷頭髮,有時都幾嗱眼同少不免嗱到頭皮。唔知係唔係咁,白髮都愈來愈多。

雖然我陀B後就已經停咗染髮,但白髮依然生得欣欣向榮,我對付嘅方法就係用「拔」,我發覺,可能長期唔夠瞓加埋啦,影響咗頭髮健康生長,白頭髮真係愈來愈多 (哭~)

但好老實講,好多時我都好攰,冇精力去逐條遂條白頭髮掹,但頭頂都幾多白髮,有時新生出黎嘅白髮好明顯,唔掹出黎又一枝枝企起身同你say hello咁,而且外觀上都唔靚。



好彩發現咗Return® 全新推出嘅天然染髮護髮膏,佢係由⽇本JP研究所研製出黎嘅,糅合13種海藻精華,不含12 ⼤致敏成分。 ⽇本先進嘅「ION」離⼦染髮技術,同傳統化學染髮好唔同,顏⾊只附於髮絲表層,唔會傷害到頭皮同髮芯,可以溫和健康染髮。



由13種海藻精華及11大美容護髮成分,染髮之餘仲可以護髮,特別加入日本紅海藻,可以對抗紫外線(UV)對髮⾊嘅傷害。3大主要美容護髪成分包搭山茶花油、貝殻蛋白同大馬士革玫瑰花,有效提升髮色持久度、濕潤度、亮澤感同豐盈效果。而且係天然香味,完全冇難聞刺鼻嘅化學氣味。




我會配合埋梳上染髮劑,咁就更加均勻,上色效果更好。用咗一次,整體顏色均勻咗,而且頭髮真係柔順咗好多,頭髮望睇都豐盈咗。第二日洗頭完全唔覺有任何氣味,相比起傳統化學染髮劑要洗足成個星期陣味先減輕,同每次洗完頭頭髮都會甩色好唔同。



而呢支200g嘅Return® 天然染髮護髮膏大約可以用六次左右,而且可頻密使用,想上色效果理想嘅話,可以連續使用2-3次後,效果就最好。有咗佢,我可以有新髮色靚靚咁過新年啦~

@ReturnHongKong
@3chembio_official (www.threechembio.com)有售
Price:$199/盒

#紅海藻抗UV
#提升髮色持久度
#天然無添加
#不含12大致敏成分
#染髮同時護髮
#秀髮更豐盈

產品及有關資料由該品牌提供

歡迎聯絡試用/食或出席活動事宜
聯絡: strawberry3bbb@gmail.com

免責聲明: 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

留言