▌護膚 ▌媲美專櫃的NIVEA® CELLULAR FILLER 全港 No.1 眼霜

我明白自己已經唔係廿幾歲,
產後嘅生活更加令人急速衰老,
所以我特別去搵咗效果可以媲美專櫃品牌嘅
NIVEA® CELLULAR FILLER全港 No .1眼霜,
佢蘊含高濃度雙鏈透明質酸及膠原Booster
激生蛋白,可以減淡細紋 、
修護保濕同時擊退眼袋,還完緊緻明眸。


近年發覺影相笑嘅時候,

眼尾已經有魚尾紋出現,
所以眼部肌膚要重點修護。
NIVEA® CELLULAR FILLER eye treatment 
有高濃度透明質酸及膠原Booster,
可以激活肌膚細胞自我更新,
促進膠原蛋白和透明質酸增生,
同含Magnolia萃取精華,
抗皺效果triple up


佢質感易推又好吸收,保濕同時又夠滋潤,

係專為幼嫩眼肌而設嘅輕盈清爽配方。


每日早晚使用,細紋都唔多覺眼。

想護膚效果更好,用埋
NIVEA®細胞激活抗皺緊緻系列
嘅其他產品啦~

細胞激活抗皺緊致修護日霜,
同樣擁有膠原蛋白和透明質酸激活成分。
SPF15 UVA 及UVB保護,
抵抗紫外線損傷,質地柔滑滋潤。



經常使用仲可以撫平皺紋,
令皮膚飽滿緊緻。



細胞充盈緊緻抗皺雙效面膜
由法國進口,研發自德國細胞Filler科技,
每片面膜內均有保鮮膜鎖存高效抗皺精華成分,
所以敷面時為面部帶來10分鐘放鬆 Treatment,
減少皺紋和乾紋、緊緻提升和重塑輪廓。



我用咗足足7日NIVEA®細胞激活抗皺緊緻系列,
皮膚比之前細滑咗,
而且無之前咁乾而狂出油。
另外輪廓都明顯咗唔少,
我會連續用28日,
等成個肌膚更生周期完成後,
效果應該更加明顯。


你都想擁有【Lift Up 抗皺緊緻方案 】
即領$15 現金券體驗 No.1* 雙皇牌組合: 
https://bit.ly/2IGicMk
 


產品及有關資料由該品牌提供

歡迎聯絡試用/食或出席活動事宜
聯絡: strawberry3bbb@gmail.com

免責聲明: 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

留言