▌美髮 ▌天然食材營養配方 ❤ Hair Recipe「蘋果x生薑」 防斷髮洗護產品

近日行過萬寧購買嬰兒產品後見到
主打天然食材嘅Hair Recipe推出新
「蘋果x生薑」洗護產品,一睇就覺得
「好好味」,而且應該好清新又健康。


 

老實講,呢段懷孕時期,
我發覺自己嘅頭髮比懷孕前毛燥咗好多,
頭髮仲好乾旱,就算吹完頭D頭髮
都有很多"天線"豎起。
而我好快就生BB,呢set新產品主打
「防斷髮營養修護」非常岩我用。

 

主要成份:
生薑 - 豐富姜辣素 (天然抗氧化物) ,
抵抗使頭髮易斷、破壞毛囊的自由基
蘋果 - 含原花青素 (天然抗氧化物)、
Vitamin A&C 及生物素,頭髮健康強韌生長,
 防止頭髮變 
 
味道由世界頂級大師調香:
以清新蘋果香中和生薑氣味,
氣味溫和甜美而不濃烈,
難怪懷孕中的我也不覺難接受,
係清香味道。


 
以住生薑都有不少品牌推出產品,
今次Hair Recipe推出創新組合
「蘋果薑洗頭水」,確實令我耳目一新,
而且我最喜愛果種清新感覺。


正如品牌日本營養師以“You are what you eat” 
的理念,把天然營養食材注入洗護產品,
採用當造期、美容食材,
水果養髮代替化學添加,
難怪係「健康系」女生至愛。


萬寧獨賣


歡迎聯絡試用/食或出席活動事宜
聯絡: strawberry3bbb@gmail.com


免責聲明: 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

留言